מוצרים לקידום מכירות | מתנות ממותגות לחלוקה בכנס ובתערוכה | מראות | מוצרי פארמה | שעונים ממותגים

יש לכם כנס, תערוכה או אולי איזה קמפיין ?
רוצים לחלק מתנה ממותגת מדליקה
עם המיתוג שלכם ?

מגוון גדול של מוצרים ממותגים
ומתנות שי לקידום מכירות

✅אספקה מיידית
✅מיתוג לוגו מיוחד
✅אחריות על המוצרים 
 ✅היישר מהיבואן 


 

מוצרי פרסום לקידום מכירות ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות


 
מוצרים לקידום מכירות הינה שיטה מצוינת למיצוב של ארגון או חברה בתודעת
הלקוחות ,הספקים, העובדים והסביבה בכלל.
 
מבחינת האפשרויות המגוונות העומדות לרשות הארגונים כיום בהגדלת חשיפה והעמקת התודעה,
השימוש במוצרי קד"מ הינו אמצעי יעיל בהיבט השיווקי פרסומי בהשגת חשיפה מרבית וכוללת ובנוסף מבחינה כספית תקציבית,
הסכום אותו תשלם החברה על הפקת מוצרי קד"מ כמו ספל עם לוגו, עטים ממוחזרים או חולצה עם

הדפסה הינו נמוך יחסית בהשוואה לשימוש באמצעי מדיה אחר לצרכי פרסום.
 
היתרון המובהק  של מוצרי קד"מ הינו בכך שמוצרים כמו פנקס עם לוגו, מעמד שולחני ממותג או מחשבון עם
הדפסת לוגו ,אינם כלים שיווקיים חד פעמיים שנשכחים ,אלא הנוכחות שלהם והשימוש בהם הינו פרקטי ומלווה את
מקבל מוצרי הקדמ גם בפעילות השוטפת היומיומית שלו.
 
התרומה הגדולה מהפקת מוצרים ממותגים הינה בחיזוק הקשרים העסקיים הקיימים והגדלת מעגל הלקוחות הקיים,
לצד הגדלת היקף המכירות כתוצאה מכך ששוב אנשים שקיבלו את מוצרי הקד"מ עם הלוגו של החברה
נזכרו בקיומה ובשירותיה וכשמידע זה הופך להיות זמין ,אין שום סיבה שבעולם שלקוחות יפנו לחברה אחרת
ולא לחברה ממנה קיבלת שי פרסומי עם הלוגו שלך וכיצד יוכלו לפנות אליך בשעת הצורך.
 
מלבד החשיבות בערך החדשנות של מוצרי קידום מכירות שאמורים לרגש ולהפתיע מחדש כל פעם במקוריות שלהם,
יש לשים דגש לצד הפרקטי וליכולת לעשות שימוש רב פעמי ולא חד פעמי בגימיק הפרסומי שקיבלו ו
כך בעצם לשמר את הנוכחות והידיעה  על קיומו של הארגון באופן שאינו יכול להיעלם מהעין.
כמו כן התייחסות למיקום מוצרי קד"מ א צל המקבל אותם אם זה ספקים, לקוחות או עובדי החברה
יש לתת את הדעת למיקום בולט ככל הניתן ע"מ שגם אלו שנמצאים מחוץ לפעילות העסקית
עם החברה יוכלו להיחשף לפעילות החברה ושירותיה .
חברות עסקיות רבות החל מבנקים, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד למדו להשכיל ולנצל את מוצרי הקד"מ
לטובת קידום העסקים והשירותים שהם יכולים להציע .
 
מלבד התרומה ביעילות השיווקית פרסומית שמקבלת החברה ,מבחינתה הפקת מתנות פרסומיות
הינה בגדר הוצאה כספית המוכרת לטובת צרכי מס וכך בעצם יוצאת החברה נשכרת משני הכיוונים גם 
בחיזוק המיצוב בתודעת הצרכן וחיזוק המותג וגם מבחינת הוצאות לחברה העניין מוכר,
לכן גם אם קיים ספק האם כדאי או לא להפיק מוצרי קד"מ הרי שעניין הטבת המס מעודד
בהחלט וללא היסוס כל בעל עסק יאמץ את מוצרי הקד"מ כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלו..
 
במאמר זה דנו בהיבטים הכלכליים והתורמים לטובת קידום ומיתוג העסק\החברה והמסקנה הגורפת הינה כי
מוצרים לקידום מכירות הינם כלי חיוני שיוביל את החברה לצמיחה ושגשוג וללא ספק, מוצרי קד"מ
הם כלי שיווקי שכל חברה חייבת לשלב אותם לצד המדיניות הפיננסית שיווקית שלה.
 
לחברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות ישנם שפע של רעיונות , מוצרים לחלוקה בכנס , מתנות גיבאווי לתערוכה 
מבחר של גימיקים לשולחן הלקוח ועוד מבחר תשורות קטנות
שניתנים להוספת מיתוג לוגו ופרסום, אשר יחזקו את המותג שלכם וישמחו את הלקוחות
שלכם כדרך לעוד צעד להשגת לקוחות נאמנים .

באדיבות רוי בר - טקסס מוצרי פרסום ומתנות 

back to top